darmowa dostawa do paczkomatów

więcej

+48 605 541 571

Zwroty i reklamacje

Na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Zakupione u nas produkty wymieniamy za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu producenta.

Składanie reklamacji - w celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami

  1. Aby dokonać reklamacji należy wysłać pismo reklamacyjne opisujące wady wraz z produktem.
  2. Towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres Aquapool ul. Obornicka 341/4 60-689 Poznań.
  3. Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
  4. Sklep jest zobowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).
  5. Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

Uszkodzenie towaru w transporcie nie podlega reklamacji u sprzedawcy. W takim przypadku powinien zostać spisany protokół przy kurierze, a reklamacja musi zostać zgłoszona do przewoźnika. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy.

Jak zwrócić towar?

  1. Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu – wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego do zwrotu.
  3. Produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu odeślij na adres: Aquapool ul. Obornicka 341/4 60-689 Poznań.
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.
  5. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  6. Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.

Jak wymienić produkt?

  1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się przedmiot, na który chcesz dokonać wymiany.
  2. Do przesyłki dołącz Dokument wymiany / zwrotu – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który chcesz wymienić.
  3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres: Aquapool ul. Obornicka 341/4 60-689 Poznań.
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu 5 dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
  5. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
  6. Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.

Wzory formularzy - kliknij

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium