Na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Zakupione u nas produkty wymieniamy za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu producenta.
Składanie reklamacji - w celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami
- Aby dokonać reklamacji należy wysłać pismo reklamacyjne opisujące wady wraz z produktem.
- Towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres Aquapool ul. Obornicka 341/4 60-689 Poznań.
- Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
- Sklep jest zobowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).
- Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
Uszkodzenie towaru w transporcie nie podlega reklamacji u sprzedawcy. W takim przypadku powinien zostać spisany protokół przy kurierze, a reklamacja musi zostać zgłoszona do przewoźnika. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy.
Jak zwrócić towar?
- Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym opakowaniu producenta.
- Do przesyłki dołącz formularz zwrotu – wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego do zwrotu.
- Produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu odeślij na adres: Aquapool ul. Obornicka 341/4 60-689 Poznań.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
- Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
- Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.
Jak wymienić produkt?
- Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się przedmiot, na który chcesz dokonać wymiany.
- Do przesyłki dołącz Dokument wymiany / zwrotu – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który chcesz wymienić.
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres: Aquapool ul. Obornicka 341/4 60-689 Poznań.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu 5 dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
- Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
- Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.