darmowa dostawa już od 300zł

więcej

+48 605 541 571

Zwroty i reklamacje
Wymiana towaru
  • Na wymianę towaru masz 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Zakupione u nas produkty wymieniamy za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu producenta.
Jak wymienić produkt ?
  1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się przedmiot, na który chcesz dokonać wymiany.
  2. Do przesyłki dołącz "Dokument wymiany / zwrotu  – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który wymieniasz. 
  3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres: Aquapool Szadecka 7 60-162 Poznań
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu 5 dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
  5. Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
  6. Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.

Składanie reklamacji - w celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami 

  1. Aby dokonać reklamacji należy wysłać pismo reklamacyjne opisujące wady wraz z produktem
  2. Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres  Aquapool Szadecka 7 60-162 Poznań
  3. Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
  4. Sklep jest zobowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).
  5. Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami

 Zwrot towaru - masz prawo zwrócić towar w ciągu 30 dni od otrzymania bez podania przyczyny

 Jak zwrócić towar ?

  1. Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. Do przesyłki dołącz formularz zwrotu – wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego. 
  3. Produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu odeślij na adres: Iwo Stęplewski, ul. Piwoniowa 28a 60-175 Poznań
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.
  5. Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
  6. Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi konsument. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl